• Yazı Boyutu:
  • A+
  • A-
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız6 Yıldız7 Yıldız8 Yıldız9 Yıldız10 Yıldız (Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...

The War Z PC Sistem Gereksinimleri

19 Ekim 2012, Cuma, 8:48:17

The War Z zombi temalı bir aksiyon oyunu. Tipik zombi-insan mücadelesini yansıtabileceğimiz bu oyun MMO tarzda piyasaya sürülecek. MMO’nun açılımı bilindiği üzere Massive Multiplayer Online. Massive Multiplayer Online büyük çaplı Online oyunlara verilen genel bir isim. Anlayacağınız bu oyunda milyonlarca zombinin yanı sıra binlerce oyuncu da bulunacak.

31 Ekim’de çıkacak oyunun istemiş olduğu PC sistem gereksinimleri ise şu şekilde açıklandı;

Minimum Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemi: Win XP 32
İşlemci: Pentium 4 3.0GHz ya da Sempron 3400+
RAM: 1 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı: 3 GB
Ekran kartı: GeForce 205 ya da Radeon HD 6250(256MB)
DirectX: DX 9

Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri:
İşletim Sistemi: Win XP 32
İşlemci: Core 2 Duo E6320 1.86GHz ya da Athlon 64 X2 Dual Core 4600+
RAM: 2 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı: 3 GB
Ekran kartı: GeForce 8600 GTS 512MB ya da Radeon HD 4650 1GB(+512MB)
DirectX: DX 9

Yazıyı PaylaşShare on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter

                                                                               
Yazını Gönder!!! Sen de çeşitli oyunlar hakkında hileleri, sistem gereksinimlerini ve ya çeşitli özellikleri buradan bize yollayarak yayınlanmasını sağlayabilir ve diğer oyunculara yardımcı olabilirsin.!
4.135 defa okundu. Etiketler:

Yorum

Yazan : boşver | Tarih : 5 Ocak 2013, Cumartesi, 13:32:31

kardeşim benim pc readon 9250 9250 acaba bi baksana calışırmı taklaşık top. bellek 128 mb 1gb ram calışırmıki :S


Yazan : Falagar | Tarih : 5 Ocak 2013, Cumartesi, 21:51:49

Ekran kartının belleği biraz zayıf gibi.En düşük sistem ayarları ile belki oynayabilirsin.Ama oyundan zevk almak istiyorsan yeni bir ekran kartı şart.


Yazan : Önemli degil | Tarih : 7 Şubat 2013, Perşembe, 16:09:05

Kardesim benim masaüstü 4 GB Ram 3.20 GHZ ama ekran kartı 10 bord kendi ekran kartı ekran kartı bi sorun yapar mı ?


Yazan : Falagar | Tarih : 7 Şubat 2013, Perşembe, 23:34:42

Ekran Kartı her oyun için önemli ama bu oyunun istemiş olduğu sistem gereksinimleri oldukça makul.4 Gb Ram’e sahip bir PC on board’ta olsa makul bir Ekran Kartına sahiptir yani büyük ölçüde oyun bilgisayarınızda çalışır.


Yazan : Önemli degil | Tarih : 8 Şubat 2013, Cuma, 18:18:29

Teşekkür ederim bilginiz için…


Yazan : Anonim | Tarih : 17 Şubat 2013, Pazar, 6:43:09

Benim pc 2gb ram 256 mb intel ekran kartı var işlemci core 2 duo çalıştırırmı acaba?


Yazan : Falagar | Tarih : 17 Şubat 2013, Pazar, 8:32:32

Anonim ekran kartı biraz zayıf ama düşük ekran kalitesinde çalıştırır.


Yazan : umut | Tarih : 23 Mart 2013, Cumartesi, 9:24:55

kayıt nasıl olunur


Yazan : anodotks | Tarih : 25 Nisan 2013, Perşembe, 7:55:06

1.87 gb ram 532 mb ekrankartı calısrımı?


Yazan : Falagar | Tarih : 25 Nisan 2013, Perşembe, 7:56:58

anodotsk çalıştırır fakat ufak çaplı kasmalar yapabilir.Ayrıca işlemcini de yazarsan tam manada yardımcı olabilirim.İşlemci bir oyunu çalıştırmanızda gerekli en önemli PC donanımıdır.


Yazan : Fatih Yüksel | Tarih : 25 Nisan 2013, Perşembe, 13:49:05

Intel(R) HD Graphics 758mb ekran kartim 2gb ram 2.13ghz fakat oyunu kaldirmiyor bendemi bir sorun var?


Yazan : ömer egil | Tarih : 25 Nisan 2013, Perşembe, 15:01:06

arkadaşlar oyun çok harika, gereksinimlerde çok değilde ekran kartınızın baya iyi olması gerekiyo


Yazan : yağız ıldır | Tarih : 27 Nisan 2013, Cumartesi, 14:41:16

merhaba

Amd Athlon 64 X2 2.4 GHZ

1.8 GB RAM

ATI RADEON HD 3200 900 MB DX11

Oyunu hızlı ve akıcı oynatırmı ?


Yazan : Falagar | Tarih : 27 Nisan 2013, Cumartesi, 18:58:14

Yağız sorunsuz oynanır fakat bu sistem özellikleri minimum ve tavsiye edilen sistem gereksinimleri arasında yani anlık donmalar yapabilir.Özellikle Ram’den dolayı.


Yazan : yağız ıldır | Tarih : 28 Nisan 2013, Pazar, 7:18:11

aslında ramım 2gb ama 1.8 gb kullanılabilir diyor 2gb takılı aslında 2gb olduğuna göre donmasız oynatırmı


Yazan : Batuhan Tekel | Tarih : 27 Ağustos 2013, Salı, 1:10:00

Benim pc Win 7 Ultimate
Ram 8GB
İşlemci İntel core İ3 CPU
Hard Dist 1 Terebayt
32 Bit

Ancak ekran kartimin kac mb oldugunu bilmiyorum ama 1 gb degil 256 mb veya 512 olmali sence oyunda bi kasma veya farkli bişey olurmu


Yazan : murat özdenkçi | Tarih : 5 Eylül 2013, Perşembe, 22:19:02

benim sistem de intel core i5 2430m 2.40 ghz işlemci turbo ile 3ghz e çıkıyo ekran kartı 1 gb nvidia gt520m 8gb da ram var oyun rahatlıkla çalışır mı


Yazan : Falagar | Tarih : 10 Haziran 2014, Salı, 0:27:37

murat çok rahat çalışır.


Yorum

*
*
Yorumunuz: *

Oyun Tanıtım Videoları

Tüm Kategoriler

Son Yorumlar